Social Icons

sobota, 26 stycznia 2013

Mleko następne NAN PRO 2-nagroda

Na portalu babyonline.pl organizowany był konkurs "mleczna droga", zadaniem konkursowym było napisanie jak rozumiemy hasło "kocham, chronię, badam". Do wygrania było 20 puszek mleka następnego NAN PRO 2.




Zostałam jedną z 20 laureatek, które udzieliły najlepszej odpowiedzi i wygraliśmy mleko:) Trochę synuś musi poczekać, bo póki co karmię Go piersią, a mleko akurat jest od 6 m-ca.
Jestem bardzo zadowolona, wiem że syn toleruje mleko Nan Pro H.A., ponieważ w szpitalu po porodzie dostawałyśmy takie w szpitalu.


Szczerze mówiąc nie liczyłam na wygraną, ponieważ było bardzo dużo zgłoszeń, tym bardziej się cieszę, oto moja odpowiedź:

Kocham bo byłeś dla mnie ważny już w czasie planowania, chronię od samego poczęcia, badam w ciąży regularnie czy jesteś zdrowy. Już nie długo przyjdziesz na świat i wszystko się zmieni, powiem wtedy...Kocham moich synów ponad życie, chronię Was przed złem tego świata i bakterii, badam abyście nie mieli problemów w przyszłości, bo póki jesteście dziećmi to ja odpowiadam za Wasze życie i zdrowie.


Zapraszam na stronę Babyonline
Więcej o mleku Nan Pro 2 H.A. [Klik]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates