Social Icons

czwartek, 17 stycznia 2013

Zestaw Pantene Aqua Light-opinia

Dzięki portalowi Polki.pl miałam okazję przetestować zestaw Pantene Aqua Light.



Szampon dobrze się pieni, wydajny, wystarczy niewiele aby umyć włosy. Dobry do każdego rodzaju włosów, ja np. mam włosy przetłuszczające się. Łatwo się spłukuje. Minus za opakowanie, które ciężko się otwiera mokrą ręką.

Odżywka łatwo się rozprowadza, niestety gorzej się spłukuje, trzeba sporo wody bo w przeciwnym razie zamiast lekkich włosy robią się obciążone. Włosy łatwiej się rozczesują, są miękkie w dotyku.

Maska w zasadzie wolę jej używać zamiast odżywki, równie dobrze się rozprowadza, włosy się lepiej rozczesują, są gładkie i miękkie w dotyku, a co najważniejsze łatwo się ją spłukuje przez co nie obciąża włosów.

Lekka dwufazowa odżywka w spray'u używam jej za każdym razem kiedy suszę włosy suszarką, czyli po każdym myciu. Wcześniej po wysuszeniu suszarką moje włosy się puszyły, teraz wystarczy, że spryskam przed suszeniem bądź po i włosy są gładkie. Moja siostrzenica ma strasznie puszące i plątające się włosy, dzięki tej odżywce można je łatwo rozczesać i ładnie ułożyć, co wcześniej było trudne.

Ogólne moje wrażenia po stosowaniu zestawu Pantene są dobre, prócz odżywki jestem bardzo zadowolona, najbardziej przypadła mi do gustu maska i odżywka w spray'u, które na pewno kupię gdy mi się skończą.
Włosy mam naturalnie proste, niestety nie zauważyłam efektu"uniesienia", ale są lekkie i miłe w dotyku przez cały dzień.

Wyniki testu, które przeprowadził portal polki.pl:

Zapraszam na stronę Polki.pl [Klik]
Pantene [Klik]


7 komentarzy:

  1. Nie ma sprawy.dziękuję za odwiedzinki,życze powodzenia,i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę linie kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że moje włosy są teraz ładniejsze i zdrowsze

      Usuń
  3. Jakoś nigdy nie miałam przekonania do tej linii kosmetyków, ale chyba zainwestuję w tą dwufazową odżywkę.
    pozdrawiam :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie warta jest swojej ceny, moja siostrzenica to ma takie poplątane piórka a nie włosy i okiełznała je ta odżywka

      Usuń
  4. Uwielbiam maskę z tej serii! Kiedyś posiadałam dość dużo próbek z tym kosmetykiem i jestem nich zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates