Social Icons

czwartek, 7 lutego 2013

Bujaczek-leżaczek Fishing Monkey-opinia

Dla naszego smyka kupiliśmy bujaczek-leżaczek firmy kinderkraft.

Od producenta zdjęcia i słów kilka:


Leżaczek bujaczek to niezastąpiona pomoc dla każdego Rodzica i świetna zabawa dla każdego Dzieciaczka. Delikatne wibracje uspokoją płaczącego maluszka, a zwisające zabawki w połączeniu z melodiami zainteresują maluszka i urozmaicą czas spędzany dziecku w leżaczku.






Wielostopniowa regulacja oparcia zwiększa komfort dziecka
Pasy bezpieczeństwa to dodatkowa ochrona podczas użytkowania bujaczka
Szeroki pas krokowy utrzymuje dziecko w bezpiecznej pozycji,
System łatwego składania,
Pałąk z pluszowymi zabawkami to wspaniała zabawa dla Malucha
Wygodne szelki do przenoszenia,


Moja opinia:

Leżaczek jest łatwy w montażu i demontażu, kupiliśmy go gdy byłam jeszcze w ciąży, nie miałam jakichś większych problemów aby go złożyć. Jest bardzo lekki, dzięki czemu bez problemu można go przenosić.
Leżaczek posiada pas krokowy do zapinania dziecka, odpinany pałąk z miękkimi zabawkami, które również można odpinać.
Moduł z melodyjkami i wibracjami, można wyjąć i włożyć np. do łóżeczka.

Jestem zadowolona z leżaczka, jest praktyczny, lekki i nie drogi:)




Cena ok. 99 zł

Strona producenta: http://www.kinderkraft.pl/
Facebook: http://www.facebook.com/kinderkraft

2 komentarze:

  1. My dostaliśmy podobny po mojej bratanicy, Fisher Price, zadowolona nie jestem na razie. Bujaczek mimo regulacji oparcia nadal nie nadaje się dla A. jest mu niewygodnie, główkę ma przyciśniętą do klatki piersiowej, a wibracji się boi ;-( Może jak będzie starszy to coś się zmieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz Mały też się boi wibracji, ale te melodyjki mu się podobają, już dwa razy sam zasnął:)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates