Social Icons

wtorek, 12 lutego 2013

Musujące pastylki do kąpieli Funny Farm-opinia

Szczerze mówiąc jakieś nadzwyczajne to one nie są, jak sama nazwa wskazuje, zaczyna musować po włożeniu do wody. Mój maż często pije różne specyfiki w tabletkach musujących i właśnie pierwsze pytanie mojego syna brzmiało:"a czy to się pije?" A więc, nie...nie pije się tego:)



Woda lekko się zabarwiła na kolor żółty, ale ten zapach...w całej łazience pachniało gruszkami, po prostu piękny zapach, a mój syn znalazł sposób na zabawę, wziął 2 pudełeczka i robił oranżadę;)
Warto kupić chociażby dla tego zapachu:)

Cena coś ok 2 zł/40 g, ale dokładnie nie pamiętam


3 komentarze:

  1. Miałam taką pastylkę ale w różowym kolorze. W opakowaniu pachniała pięknie, jak wrzuciłam do wody to pięknie się zabarwiła a zapach niestety zniknął ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam te pastylki w Tesco. Opakowania przedstawiały różne zwierzątka, więc chyba i różne rodzaje (zapachy i kolory). Ale pewności nie mam. Nie wiem jak zareagowała na nie mała M. i czy w ogóle zareagowała (czy nie zagubiły się gdzieś w zabawkach :-( ) Ale z tego co widzę to fajna sprawa takie pastylki, chociażby dla samego zapachu ;-)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates