Social Icons

środa, 20 marca 2013

Jeszcze jedna paczuszka

Ledwo skończyłam pisać poprzedniego posta o współpracach, a już dzwonił do drzwi kurier z przesyłką, tym razem otrzymaliśmy produkty MAM, czyli:

1. Smoczek Sayings 2-6 
2. Butelkę Anti-Colic 260ml
3. Klips MAM Love&Affection
4. Minicooler




Ale się nam szykuje testowanie:)

Zapraszam na stronę internetową MAM, gdzie możecie zapoznać się z dostępną ofertą produktów [Klik]
Oraz zachęcam do polubienia profilu MAM na fb [Klik], pamiętajcie Fani mają taniej.

 

7 komentarzy:

  1. o przydałyby mi się ;)super paczuszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę przyjemnego testowania.Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owocnych testów :)

    Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odbiorę, tylko muszę troszkę czasu znaleźć, dziękuję:)

      Usuń
  4. Gratuluję i czekam na recenzje :)
    Zapraszam również na konkurs;)
    http://badz--piekna.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :)Mam nadzieje, że produkty się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates