Social Icons

wtorek, 14 maja 2013

Pianka do mycia i zabawy z olejkiem migdałowym Dzidziuś-opinia

Pianka do mycia Dzidziuś z olejkiem migdałowym przeznaczona jest dla niemowląt i dzieci powyżej 1 miesiąca życia. Specjalnie opracowana formuła tworzy delikatną, kremową piankę, która łagodnie myje i pielęgnuje skórę Twojego dziecka. Produkt wzbogacony ekstraktem ze słodkich migdałów, który zapewnia delikatnej skórze dziecka zachowanie miękkości i odpowiedniego poziomu natłuszczenia. Pianka utrzymuje prawidłowe pH skóry.

Nie zawiera barwników, parabenów i alergenów.
 
Produkt przebadany dermatologiczne



Moja opinia:

Mój syn ma 6 lat i chętnie sam się myje, ale często podczas zabawy w wannie zapominał o mydle, które spoczywało gdzieś na dnie wanny, dlatego postanowiłam kupić takie z pompką. 
 
Gdy pierwszy raz nacisnęłam pompkę i wyleciała odrobina pianki myślałam, że trzeba będzie jej dużo zużyć na jedno mycie, ale muszę przyznać, że wystarczy niewiele aby się umyć, bardzo ładnie pachnie migdałami, nadaje skórze gładkość. Jak już wspomniałam buteleczka jest z pompką, dzięki czemu nie musimy się martwić, że pianka się wyleje gdy dziecko będzie chciało się samo umyć, lub gdy wpadnie do wody.
 
 Lubię jej używać również do mycia młodszego-niemowlaka, syn jeszcze nie siedzi sam i pianka jest wygodna w aplikacji podczas gdy mamy wolną tylko jedną rękę.

Producent: Pollena Ostrzeszów
Marka: Dzidziuś
Pojemność: 275 ml
Cena: 8,50 zł
Strona internetowa:[Dzidziuś] [Pollena Ostrzeszów]
Facebook:[Klik]

3 komentarze:

  1. ja dziś dostałam paczkę w ramach współpracy od Polleny, wiążę z tym produktami duże nadzieje :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O! To ciekawe. Tego jeszcze nie widziałam, ale znajdę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajna, są 3 warianty migdałowa, guma balonowa i truskawka:)

      Usuń



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates