Social Icons

czwartek, 9 maja 2013

Żelowy kompres NUK Cool&Warm

Żelowy kompres na piersi NUK Cool & Warm do przykładania do gruczołów mlecznych i limfatycznych

ogrzany kompres pobudza wypływ pokarmu
schłodzony kompres zmniejsza dyskomfort

Przynosi ulgę na każdym etapie karmienia piersią

Żelowy kompres NUK można stosować na zimno lub na ciepło w czasie ciąży, karmienia piersią, jak i po odstawieniu dziecka od piersi.






Moja opinia:
Żałuję, że nie trafiłam na kompresy gdy byłam w ciąży, zawsze gdy przypadał czas kiedy miałabym miesiączkę bolały mnie piersi, robiły się nabrzmiałe i gorące, często nie mogłam ich dotknąć, tak bolały, kompres pewnie przyniósłby wtedy ulgę.
Ale podczas karmienia również się przydały. Miałam tak dużo pokarmu, że strasznie twarde mi się piersi robiły, później gdy syn ściągnął mleko z obolałej i nabrzmiałej piersi wyczułam małą grudkę pod palcami, i pierś w tym miejscu bolała, o pomoc zwróciłam się do położnej, która poradziła mi na każde karmienie podawać tylko jedną pierś a nie obie.
Przed karmieniem poleciła abym tę pierś, którą będę karmić ogrzać ciepłą wodą, aby mleko lepiej leciało a po karmieniu do piersi przyłożyć zimny liść kapusty żeby złagodzić ból i nie narazić się na zastoje.
Sposób skuteczny, ale także kłopotliwy, na szczęście w ramach współpracy "NUK Testująca Mama" otrzymałam do przetestowania kompresy żelowe NUK Cool&Warm, które są świetną alternatywą i wygodą do starego sposobu z kapustą i ciepłym prysznicem.
Gdy zbliża się pora karmienia jeden kompres zagrzewam i przykładam do piersi, aby pobudzić laktację, a drugi wkładam do lodówki i zakładam go na pierś po karmieniu.
Nie stosuję kompresów regularnie, ale 1-2 razy dziennie, rzadziej bądź częściej, w zależności od potrzeb.
Nawet mój syn znalazł zastosowanie dla siebie, ogrzewał sobie kompresami rączki gdy przychodził zmarznięty z podwórka.

Producent: Mapa GmbH
Marka: NUK
Dystrybutor w Pl: www.babyland.com.pl
Cena: 41,99zł/2szt
Strona internetowa: http://www.nuk.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates