Social Icons

środa, 15 października 2014

Zakochana w rodzinnych zupach Winiary

Chciałam Wam polecić Rekomenduj.to zaraz po rejestracji zapisałam się do nowej kampanii i udało się! Zostałam ambasadorką i mam możliwość przetestowania nowych rodzinnych zup od Winiary.
Dostałam aż 10 opakować w pięciu smakach.
 
Już pierwszego dnia gdy tylko otrzymałam paczkę, a byłam w biegu i nie miałam za bardzo czasu na zrobienie obiadu, wykorzystałam Barszcz biały.
Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć zupki, ponieważ zniknęła w szybkim tempie z talerzy, ale gdy ugotuję kolejne, to zdjęcia postaram się dodać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates