Social Icons

niedziela, 14 grudnia 2014

Grudniowy ShinyBox-już u mnie

Długo u mnie nie gościły kosmetyki ShinyBox, więc postanowiłam zamówić Grudniowe pudełko

Oto co otrzymałam:
1.POSE Luksusowy krem pielęgnacyjny-Odmładzający krem do twarzy dla wszystkich typów skóry.
     Produkt pełnowymiarowy-50ml
     Cena:ok 100zł/szt

   Próbka-50ml
   Cena:65zł/200ml

3. ORGANIQUE Cynamonowe mydło glicerynowe
   Próbka-50g
   Cena:14,90zł/100g

   Produkt pełnowymiarowy-3szt
   Cena:41,50zł/3szt

   Produkt pełnowymiarowy-200ml
   Cena:14,50zł/200ml

   Produkt pełnowymiarowy-50ml
   Cena:6,50zł/50ml

   Cena:13,50zł/50ml

ShinyBox – kosmetyki damskie i zestawy kosmetyków dla kobiet

Jestem bardzo zadowolona z otrzymanych kosmetyków, dostosowane są do mojego profilu Shiny, muszę je teraz przetestować i oczywiście pochwalę sie z Wami opinią o kosmetykach(jedynie cienie sprezentuję siostrze, pasują do niej brązy.
Zamówiłam od razu Subskrypcję, abym mogła należeć do klubu Vip i otrzymywać dodatkowe kosmetyki.

Klub VIP)

Jeżeli również chcecie zamówić swoje ShinyBox, zapraszam:


  


1 komentarz:



Dziękuję za każdy komentarz, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co napiszę, kogoś to interesuje:):**
Na każdy komentarza staram się odpisywać tutaj.

 
Blogger Templates